Ռուսաստանը 50 տարի Եվրոպայում էներգետիկ շուկա կառուցեց, Պուտինը ոչնչացրեց 50 շաբաթում. #Bloomberg
Ռուսաստանը Եվրոպայում կառուցում էր իր էներգետիկ շուկան գրեթե 50 տարի, իսկ նախագահ Պուտինը ոչնչացրեց այն 50 շաբաթից էլ քիչ ժամանակում: Փոխարինող գտնելը գրեթե անհնար կլինի: Այս մասին ասվում է Bloomberg հրատարակության նյութում։ «Մինչ Ռուսաստանը այլընտրանքային շուկաներ է գտել իր հում նավթի համար, հիմնականում Հնդկաստանում, վերամշակված արտադրանքի և, հավանաբար, ավելի շատ բնական գազի վաճառքին անցումը տարիներ կպահանջի և ահռելի ծախսեր կունենա, եթե առհասարակ, հնարավոր լինի շուկաներ ստեղծել, երբ աշխարհն աստիճանաբար հրաժարվում է հանածո վառելիքից»,- ասվում է «Ռուսաստանը չի կարող փոխարինել Պուտինի կողմից ոչնչացված էներգետիկ շուկան» հոդվածում։ Նշվում է նաև, որ անցյալ տարվա փետրվարի 24-ին Ռուսաստանի կողմից Ուկրաինա լայնածավալ ռազմական ներխուժման մեկնարկով եվրոպական շուկան, որ նախկինում կլանում էր օրական գրեթե 2,5 միլիոն բարել նավթ, 1 միլիոն բարել նավթամթերք և 155 միլիարդ խորանարդ մետր բնական գազ տարեկան, գրեթե անհետացավ Ռուսաստանի Դաշնության համար: Նշվում է, որ գազի հանքավայրերի և խողովակաշարերի հսկայական ցանցը, որի ստեղծումը հարյուր միլիարդավոր դոլարներ է արժեցել 1968 թվականին Ավստրիայի սահմանն առաջին անգամ գազը հատելուց հետո, նետվել է աղբաման։ 2017 թվականին հաշվարկվել է, որ միայն Յամալում գազի պաշարների զարգացման համար ներդրվել է 100 միլիարդ դոլար։ Ակնկալվում էր, որ այս ցուցանիշը կկրկնապատկվի մինչև 2025 թվականը։ Այս ներդրումների մեծ մասն այժմ ավելորդ է թվում: «Power of Siberia» գազատարը, ըստ Bloomberg-ի, վառելիք է տեղափոխում Չինաստան։ Բայց այս գազը գալիս է Յամալի հանքավայրերից հարավ գտնվող նոր հանքավայրերից: Ռուսական պետական գազային հսկա OAO «Գազպրոմը» գազատարի և հարակից գազի հանքավայրերի պաշտոնական արժեքը գնահատել է 55 միլիարդ դոլար: Բացի այդ, հայտնի չէ, թե որքան ռուսական գազ կգնի Չինաստանը։ Թեև նրա էներգետիկ կարիքները հսկայական են, շուկայի փորձագետներն ասում են, որ այն զգուշանալու է կրկնել որոշ եվրոպական երկրների սխալները՝ չափազանց կախվածության մեջ լինել Մոսկվայից: Բայց Հնդկաստան բնական գազի տեղափոխումը նույնիսկ ավելի դժվար կլինի, քան այն Չինաստան հասցնելը: Երթուղին պետք է անցնի աշխարհի ամենաբարձր լեռները կամ անցնի Աֆղանստանով և Պակիստանով: Ցանկացած երթուղի կանցնի մի քանի այլ երկրներով, ինչը շինարարությունն ու շահագործումն ավելի թանկ կդարձնի, քան ընդհանուր սահմաններով երկու պետությունների կապերը: |
Մասքը հայտարարել է, որ F-35 արտադրողներն ապուշ են
249Երեկ, 22:12«Դիմել եմ Կառավարությանը՝ օրենքի ուժի մեջ մտնելու ժամկետը հետաձգելու համար». Մեսրոպ Առաքելյան
92Երեկ, 11:30Finnair-ը կչեղարկի 300 չվերթ՝ օդաչուների գործադուլի պատճառով
47524.11.2024, 19:36Սպանդանոց չկա, բայց Թավշուտի բնակչին տուգանում են, անասունների միսն էլ տանում՝ այրելու
16623.11.2024, 22:42Սիմիդյանի նախարարությունը չի կարողացել ապահովել Սևանա լճի հետ կապված աշխատանքների կազմակերպումը. «Ժողովուրդ» (լուսանկար)
20722.11.2024, 09:36«Պարզաբանում՝ «Հարկային օրենսգրքի» փոփոխությունների վերաբերյալ»․ Բաբկեն Թունյան
23721.11.2024, 22:06