Twitter-ը գտել է գովազդատուներին հարթակ վերադարձնելու միջոցը
![]() Twitter-ը պատրաստվում է ապրանքանիշերին առաջարկել մինչև 250,000 դոլարի չափով գովազդային ծախսերի փոխհատուցում: Այսպիսով, ընկերությունը փորձում է հարթակ վերադարձնել ապրանքանիշերը, որոնք հրաժարվել են սոցցանցում գովազդից, երբ Իլոն Մասքը գնել է այն: Այս մասին գրում է The Wall Street Journal-ը: Ըստ այդմ, մինչև փետրվարի վերջ սոցիալական ցանցում գովազդի վրա պետք է ծախսվի 500 հազար դոլար։ Թերթի հետ զրույցում գովազդատուները նշել են, որ, ամենայն հավանականությամբ, այդ միջոցները կուղղվեն ԱՄՆ ֆուտբոլի ազգային լիգայի առաջնության եզրափակիչ խաղի՝ Super Bowl-ի ժամանակ գովազդվող թվիթներ գնելու համար։ Սա Twitter-ի համար տարվա ամենաեկամտաբեր օրն է, նշում է WSJ-ը։ Twitter-ը ֆինանսական խնդիրների մեջ ընկավ այն բանից հետո, երբ որոշ գովազդատուներ դադարեցրին իրենց ծախսերը հարթակում 2022 թվականի աշնանը: Դա տեղի է ունեցել Մասքի կողմից սոցցանցը գնելուց և բովանդակության մոդերավորման համակարգը փոխելու ծրագրերի հայտարարությունից հետո։ Մասնավորապես, հարթակը լքել են այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են Pfizer-ը, United Airlines-ը, General Motors-ը, Volkswagen-ը և այլն: Պլատֆորմի համար կարևոր է գովազդատուներին համոզել վերադառնալ, քանի որ Twitter-ի եկամուտների մոտ 90%-ը գոյանում է գովազդից, նշում է թերթը: |
Գիտաժողովի օրը «Գլաձորի համալսարան» պատմամշակութային արգելոց-թանգարանում կբացվի ժամանակավոր ցուցադրություն
46110.04.2025, 02:12«Հայաստանը 130-րդ երկիրն է, որտեղ Starlink-ն արդեն հասանելի է»․ Մասկ
193928.03.2025, 09:51Մասկը ծրագրում է մինչև տարեվերջ 5000 ռոբոտներից կազմված «բանակ» ստեղծել
150125.03.2025, 12:09«Հայոց ցեղասպանության 110-րդ տարելիցը դիմավորում ենք ամենախայտառակ ու անկումնային իրավիճակում». Հայկ Դեմոյան
146204.03.2025, 00:48«Փետրվարի 7-ին և 8-ին Երկրի վրա սպասվում է գեոմագնիսական փոթորիկների շարք»․ Լևոն Ազիզյան
120704.02.2025, 22:00«Ջերմաստիճանի փոփոխության քարտեզագրումը՝ 1850-ից մինչև 2024 թվականը»․ Լևոն Ազիզյան
78002.02.2025, 10:30