Twitter-ը գտել է գովազդատուներին հարթակ վերադարձնելու միջոցը
![]() Twitter-ը պատրաստվում է ապրանքանիշերին առաջարկել մինչև 250,000 դոլարի չափով գովազդային ծախսերի փոխհատուցում: Այսպիսով, ընկերությունը փորձում է հարթակ վերադարձնել ապրանքանիշերը, որոնք հրաժարվել են սոցցանցում գովազդից, երբ Իլոն Մասքը գնել է այն: Այս մասին գրում է The Wall Street Journal-ը: Ըստ այդմ, մինչև փետրվարի վերջ սոցիալական ցանցում գովազդի վրա պետք է ծախսվի 500 հազար դոլար։ Թերթի հետ զրույցում գովազդատուները նշել են, որ, ամենայն հավանականությամբ, այդ միջոցները կուղղվեն ԱՄՆ ֆուտբոլի ազգային լիգայի առաջնության եզրափակիչ խաղի՝ Super Bowl-ի ժամանակ գովազդվող թվիթներ գնելու համար։ Սա Twitter-ի համար տարվա ամենաեկամտաբեր օրն է, նշում է WSJ-ը։ Twitter-ը ֆինանսական խնդիրների մեջ ընկավ այն բանից հետո, երբ որոշ գովազդատուներ դադարեցրին իրենց ծախսերը հարթակում 2022 թվականի աշնանը: Դա տեղի է ունեցել Մասքի կողմից սոցցանցը գնելուց և բովանդակության մոդերավորման համակարգը փոխելու ծրագրերի հայտարարությունից հետո։ Մասնավորապես, հարթակը լքել են այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են Pfizer-ը, United Airlines-ը, General Motors-ը, Volkswagen-ը և այլն: Պլատֆորմի համար կարևոր է գովազդատուներին համոզել վերադառնալ, քանի որ Twitter-ի եկամուտների մոտ 90%-ը գոյանում է գովազդից, նշում է թերթը: |

Հայաստանի միակ գրական երիտասարդական թերթի ֆինանսավորումը դադարեցվել է գլխավոր խմբագիր Գուրգեն Խանջյանի հակաիշխանական դիրքորոշման պատճառով
15803.12.2025, 21:00
«Գիտության ֆինանսավորումը նվազելու է նույնքան, որքանով ավելանալու է «Ակադեմիական քաղաք» ծրագրի բյուջեն». Հովակիմ Զաքարյան
15202.12.2025, 23:18
Ճապոնիայում ներկայացվել է մարդ լվացող մեքենա (տեսանյութ)
86701.12.2025, 20:45
Գրականագետ Սուսաննա Հովհաննիսյանն իր աջակցությունն է հայտնում Մայր աթոռին (տեսանյութ)
16926.11.2025, 00:12
Հնագետ, ուրարտագետ Միքայել Բադալյանն իր աջակցությունն է հայտնում Մայր աթոռին
17525.11.2025, 23:12
Չինաստանում ռոբոտը քայլել է 106 կմ՝ սահմանելով Գինեսի նոր ռեկորդ (տեսանյութ)
72924.11.2025, 16:30
