Twitter-ը գտել է գովազդատուներին հարթակ վերադարձնելու միջոցը
Twitter-ը պատրաստվում է ապրանքանիշերին առաջարկել մինչև 250,000 դոլարի չափով գովազդային ծախսերի փոխհատուցում: Այսպիսով, ընկերությունը փորձում է հարթակ վերադարձնել ապրանքանիշերը, որոնք հրաժարվել են սոցցանցում գովազդից, երբ Իլոն Մասքը գնել է այն: Այս մասին գրում է The Wall Street Journal-ը: Ըստ այդմ, մինչև փետրվարի վերջ սոցիալական ցանցում գովազդի վրա պետք է ծախսվի 500 հազար դոլար։ Թերթի հետ զրույցում գովազդատուները նշել են, որ, ամենայն հավանականությամբ, այդ միջոցները կուղղվեն ԱՄՆ ֆուտբոլի ազգային լիգայի առաջնության եզրափակիչ խաղի՝ Super Bowl-ի ժամանակ գովազդվող թվիթներ գնելու համար։ Սա Twitter-ի համար տարվա ամենաեկամտաբեր օրն է, նշում է WSJ-ը։ Twitter-ը ֆինանսական խնդիրների մեջ ընկավ այն բանից հետո, երբ որոշ գովազդատուներ դադարեցրին իրենց ծախսերը հարթակում 2022 թվականի աշնանը: Դա տեղի է ունեցել Մասքի կողմից սոցցանցը գնելուց և բովանդակության մոդերավորման համակարգը փոխելու ծրագրերի հայտարարությունից հետո։ Մասնավորապես, հարթակը լքել են այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են Pfizer-ը, United Airlines-ը, General Motors-ը, Volkswagen-ը և այլն: Պլատֆորմի համար կարևոր է գովազդատուներին համոզել վերադառնալ, քանի որ Twitter-ի եկամուտների մոտ 90%-ը գոյանում է գովազդից, նշում է թերթը: |
«Գիտության ոլորտում աշխատավարձի մինչև 300% աճ կունենանք»․ Ժաննա Անդրեասյան (տեսանյութ)
10229.10.2024, 11:00Տեղի կունենա «Լոռե բերդից մինչև Ստեփանավան. պատմամշակութային ժառանգության հետքերով» գիտաժողով
11829.10.2024, 02:06«Միջազգային տիեզերական համագումարը» 2026-ին կանցկացվի Թուրքիայում
16417.10.2024, 00:36Հայազգի Դարոն Աճեմօղլուն՝ Նոբելյան մրցանակակիր
17014.10.2024, 22:00SpaceX-ն առաջին անգամ «որսացել» է Starship հրթիռի առաջին աստիճանը (տեսանյութ)
204113.10.2024, 21:30Գիտնականները վերջնական պատասխան են տվել հարցին՝ որտեղից է ծագել COVID-19-ը
212211.10.2024, 03:12