Twitter-ը գտել է գովազդատուներին հարթակ վերադարձնելու միջոցը
Twitter-ը պատրաստվում է ապրանքանիշերին առաջարկել մինչև 250,000 դոլարի չափով գովազդային ծախսերի փոխհատուցում: Այսպիսով, ընկերությունը փորձում է հարթակ վերադարձնել ապրանքանիշերը, որոնք հրաժարվել են սոցցանցում գովազդից, երբ Իլոն Մասքը գնել է այն: Այս մասին գրում է The Wall Street Journal-ը: Ըստ այդմ, մինչև փետրվարի վերջ սոցիալական ցանցում գովազդի վրա պետք է ծախսվի 500 հազար դոլար։ Թերթի հետ զրույցում գովազդատուները նշել են, որ, ամենայն հավանականությամբ, այդ միջոցները կուղղվեն ԱՄՆ ֆուտբոլի ազգային լիգայի առաջնության եզրափակիչ խաղի՝ Super Bowl-ի ժամանակ գովազդվող թվիթներ գնելու համար։ Սա Twitter-ի համար տարվա ամենաեկամտաբեր օրն է, նշում է WSJ-ը։ Twitter-ը ֆինանսական խնդիրների մեջ ընկավ այն բանից հետո, երբ որոշ գովազդատուներ դադարեցրին իրենց ծախսերը հարթակում 2022 թվականի աշնանը: Դա տեղի է ունեցել Մասքի կողմից սոցցանցը գնելուց և բովանդակության մոդերավորման համակարգը փոխելու ծրագրերի հայտարարությունից հետո։ Մասնավորապես, հարթակը լքել են այնպիսի ընկերություններ, ինչպիսիք են Pfizer-ը, United Airlines-ը, General Motors-ը, Volkswagen-ը և այլն: Պլատֆորմի համար կարևոր է գովազդատուներին համոզել վերադառնալ, քանի որ Twitter-ի եկամուտների մոտ 90%-ը գոյանում է գովազդից, նշում է թերթը: |
Չինացի գիտնականներն ստեղծել են ձայնի արագությունը 4,2 անգամ գերազանցող կոմերցիոն ԱԹՍ
66923.01.2025, 19:38Թրամփը հայտարարեց դեպի Մարս ԱՄՆ-ի առաքելության նախապատրաստման մասին
60220.01.2025, 22:02Չինաստանը փորձարկել է առեղծվածային գերձայնային հրթիռ
64719.01.2025, 20:24«Նոր ապացույցներ՝ Հյուսիսային սառուցյալ օվկիանոսի ատլանտիկացման մասին». Լևոն Ազիզյան
24619.01.2025, 17:54«Լողափերի պլաստիկ աղբն այժմ կարելի է հայտնաբերել տիեզերքից»․ Լևոն Ազիզյան
22907.01.2025, 22:12«Տեղումներից հետո ծառի բնից ջուրը շատրվանի պես դուրս է հորդում». Լևոն Ազիզյան (տեսանյութ)
67028.12.2024, 17:30