«Նոր Հաճնի կամուրջն ունի լրջագույն խնդիրներ». Գնել Սանոսյան
«Հայաստանում չկա գիտելիք, չկա մասնագետ, որ երբևէ գոնե մեկ անգամ արել է այն աշխատանքը, ինչը հիմա արվում է, և ինչքան էլ տեղին է դժգոհությունը, բայց մենք չենք կարող կամուրջը բացել, հետո փակել: Կամուրջն ունի լրջագույն խնդիրներ և պետք է լրջագույն հիմնանորոգման ենթարկվի: Այդ մասին այսօր Ազգային ժողով-Կառավարություն հարցուպատասխանի ժամանակ ասաց ՏԿԵ նախարար Գնել Սանոսյանը: Ըստ նրա, Հայաստանի ամենաերկար կամուրջը մետաղական է, և առաջին անգամ է այդ մեթոդով, մասշտաբով և ծավալով հիմնանորոգվում: «Բացելուց հետո պարզվեցին մի շարք այլ հարցեր, որոնք նախագծով չկային, որովհետև կամուրջներն ինչով են տարբերվում ճանապարհներից, որպես կանոն, կամուրջներն ունենում են նախնական նախագիծ, իսկ հիմնական նախագիծը լինում է այն ժամանակ, երբ կամրջի վրա առկա շերտերը հեռացվում են, նոր երևում է՝ կամուրջն ինչ աստիճանի վնասվածություն ունի, և ինչ չափի աշխատանք է պետք անել: «Այս կամրջի պարագայում անհրաժեշտ են եղել օգտագործել այնպիսի նյութեր, որոնք Հայաստանում չկան, և շինարարական ընկերությունը բախվել է այդ դժվարության հետ, որ այդ նյութերը պետք է ներմուծել: Ընդ որում՝ խոսքը 1 սանտիմետր հաստությամբ բիտումապատ ռուլոններով նյութի մասին է (իզոգամ են ասում՝ եթե բառը ճիշտ եմ գործածում): Բայց դա շատ հատուկ նյութ է, 1 սանտիմետրանոցը չեն գտել, հիմա 2, 0.52 սանտիմետրանոց շերտ են անում, կրկնակի են անում, որպեսզի կարողանան անել այն առաջադրանքը, ինչը նախագծով տրված է: Ուզում եմ ասել՝ կան որոշակի խնդիրներ»,- բացատրեց նախարարը: |
«Կդադարեցնենք պարտադիր անցումն էլեկտրական ավտոմեքենաների». Թրամփ
96Երեկ, 22:49Հանրապետության ողջ տարածքում սպասվում է ձյուն
17319.01.2025, 23:12«Որոշել ենք բոյկոտի ձևը». Հայկ Մարության (տեսանյութ)
15619.01.2025, 20:36Տրանսպորտից օգտվելու համար կգործի 8 տեսակի տոմս (լուսանկար)
15919.01.2025, 19:18«Մարդիկ համատարած բոյկոտում են քաղաքային տրանսպորտի թանկացումը». Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ)
17019.01.2025, 18:48Ծաղկաձորում և Սպիտակի ոլորաններում ձյուն է տեղում
14619.01.2025, 18:06