«Չի կարելի պետության տկարացման արդարացումը դնել քաղաքացու ուսերին». Գևորգ Գորգիսյան
![]() «Պետությունը, փաստորեն, չի կարողանում ապահովել մարդկանց բողոքարկելու իրավունքը, ասում է՝ եկեք այնպիսի բարդություններ ստեղծենք, որ մարդիկ դա չանեն: Չի կարելի պետության տկարացման արդարացումը դնել քաղաքացու ուսերին». դեկտեմբերի 23-ին ՃՈ ոլորոտում բալային համակարգի ներդրման օրինագծի շուրջ քննարկման ժամանակ ասաց ԱԺ ԼՀԿ խմբակցության պատգամավոր Գևորգ Գորգիսյանը: Ըստ նրա՝ դատարանների ծանրաբեռնվածությունը նվազեցնելու ճանապարհը ոչ թե ակտերը վարչական կարգով բողոքարկելն է, այլ մարդկանց դատական կարգով վիճարկելու իրավունքից չզրկելը: Մինչդեռ, նախ պետք է այնպես անել, որ ՃՈ-ն առոչինչ ակտեր չկազմի, և երկրորդ՝ դատարաններում ավելացնել դատավորների թիվը: Հիշեցնենք, որ ԱԺ-ն ընդունեց օրենսդրական փաթեթ, որի համաձայն՝ ՃՈ ակտերը վիճարկելիս պարտադիր է դառնում այն վարչական կարգով վիճարկել՝ պարտադիր պետական տուրք վճարելով, նաև վարորդների համար կիրառվելու է բալային համակարգ: Այսպես, տրանսպորտային միջոցներ վարելու իրավունք ունեցող անձին վարորդական վկայական ստանալու օրվանից մեկ տարի ժամկետով տրամադրվում է 9 միավոր: Խախտում ամրագրելու դեպքում վարչական իրավախախտում կատարած անձին տվյալ տարում տրված ընդհանուր միավորներից ինքնաշխատ եղանակով հանվում են իրավախախտման համար սահմանված տուգանային միավորները: Օրենքն ուժի մեջ է մտնելու պաշտոնական հրապարակումից 6 ամիս հետո: ՃՈ իրավաբանական վարչության պետ Հայկ Վարդանյանը պնդեց, որ իրենց նպատակն ամենևին բարդություններ ստեղծելը չի եղել: Քննարկման մասնակիցներից մեկը կոնկետ մի օրինակ ներկայացրեց, որ ՃՈ-ի որոշ ակտեր իրավական առումով ոչ հիմնավորված են: Բաղրամյան-Երզնկյան խաչմերուկում կա մի ճանապարհային նշան, որն իրավական նորմով հիմնավորված չէ, կառավարության համապատասխան 955-Ն որոշման մեջ չկա նման ճանապարհային նշան: «Իմ քայլից» Նիկոլայ Բաղդասարյանը նշեց, որ ինքն այնքան էլ համաձայն չէ ՃՈ այն պնդման հետ, որ պետական տուրքի իմպերատիվ սահմանումը զսպելու է ակտերի հոսքը դատարաններ: Մասնակիցներից մեկի դիտարկմանը, թե այդ դեպքում ինչո՞ւ է նախագծին կողմ քվեարկել, Ն. Բաղդասարյանը պարզաբանեց՝ կողմ է քվեարկել, որ վերադասության կարգով բողոքարկումները լինեն արդյունավետ: Նշենք, որ ՃՈ ներկայացրած վիճակագրության համաձայն՝ 2019թ. ընթացքում մինչ այժմ դատարաններ է ներկայացվել 5673 հայցադիմում, որից 2413-ը վարչական կարգով բավարարվել է, 204-ը՝ կարճվել: |

«Դատարանը հաստատեց, որ կարմիր գծերի թանկացումն ապօրինի է»․ Գևորգ Ստեփանյան
15812.12.2025, 16:30
Երթևեկության փոփոխություն՝ Չարենցի փողոցում
12012.12.2025, 11:42
Ամեն օր պարեկային ծառայության 1 մեքենա է վթարվում, ամեն 4-րդ վթարի մեղավորը պարեկն է
19611.12.2025, 18:30
Ժամանակավորապես կփակվի Ալավերդիից դեպի «Սանահին» թաղամաս և Ակներ տանող ճանապարհը
16510.12.2025, 19:24
«Բաբաջանյան-Շիրակ փողոցում գետեր են գոյացել». Արշակ Սարգսյան (տեսանյութ)
18707.12.2025, 22:00
«Երևանյան խցանումների խնդիրը ՔՊ-ն այդպես էլ չլուծեց»․ Սոնա Աղեկյան (տեսանյութ)
18706.12.2025, 14:42
