Ամերիկյան խոշորագույն ընկերությունները 10 տարվա ընթացքում 500 մլն են ծախսել Կոնգրեսում՝ լոբբինգի համար․ #TheWashingtonPost
Ամերիկյան խոշորագույն ձեռնարկությունները՝ Apple-ը, Amazon-ը, Facebook-ը, Google-ը, Microsoft-ը, Twitter-ը և Uber-ը 2010 թվականից մինչև 2019 թվականները ծախսել են գրեթե 500 միլիոն դոլար՝ լոբբինգ անցկացնելով ԱՄՆ Կոնգրեսում ի նպաստ սեփական շահերի, գրում է The Washington Post-ը: Ըստ պարբերականի, տասնյակ ընկերություններից ամենաշատ գումարը ծախսել է Google-ը: Վերջինիս ծախսերը գնահատվում են 150 միլիոն դոլար, իսկ Facebook- ը և Amazon-ը՝ 81 միլիոն և 80 միլիոն դոլար: «Այս ընկերություններն ունեն տնտեսական և քաղաքական մեծ ազդեցություն, և նրանք ծախսում են հարյուր միլիոնավոր դոլարներ իրենց ստատուս-քվոն պահպանելու համար»,- նշել է ԱՄՆ Ներկայացուցիչների պալատի անանուն աղբյուրը, ով ղեկավարում է խոշոր ընկերությունների դեմ իրականացվող հակամենաշնորհային հետաքննությունը: Ընկերությունների մեծ մասը հրաժարվել է մեկնաբանել հոդվածում նշված տվյալները: |
Թրամփի խորհրդականները քննարկում են պատժամիջոցների սահմանումը երկրների դեմ, որոնք կհրաժարվեն դոլարից․ #Bloomberg
18709:36«Հայ-ադրբեջանական «գազային սիրավեպի» զարգացման շուրջ». Վահե Դավթյան
124Երեկ, 16:54«Դրական եմ վերաբերվում». Ալեն Սիմոնյան (տեսանյութ)
109Երեկ, 14:06«Հայաստանը կարող է արտոնյալ գնով ադրբեջանական գազ ստանալ»․ Ալիև
110Երեկ, 12:18«Հենց խոսում ենք կրիպտոարժույթների մասին, պետական ինստիտուտները խուճապային նամակներ են գրում». վարչապետ
97Երեկ, 11:48«Քարֆուրի» տերերը հեռանում են Հայաստանից. «Հրապարակ»
99Երեկ, 09:36