Yöneticileri ifşa etti: "Elon Musk'ın uyuşturucu kullanımı korkutucu düzeyde"
![]() Tesla, SpaceX ve X'in sahibi Elon Musk'ın şirket etkinliklerinde uyuşturucu kullandığı ve bu durumun şirket yöneticilerini endişelendirdiği iddia edildi. Wall Street Journal'da (WSJ) yer alan habere göre Musk, dünyanın çeşitli yerlerinde katıldığı partilerde LSD, kokain, ekstazi ve psikedelik mantar kullandı. Gazeteye konuşan kişiler Musk'ın uyuşturucu kullanımına tanık olduklarını ancak bu partilere katılanların gizlilik sözleşmesi imzaladığını ve partiye girerken telefonlarını teslim ettiğini söyledi. Musk daha önce katıldığı bir canlı yayında esrar içmiş ve depresyonla mücadele için ketamin kullandığını kabul etmişti. ABD, Kanada ve Güney Afrika pasaportlarına sahip iş insanının sözcüsü Alex Spiro, gazeteye yaptığı açıklamada, Musk'ın düzenli olarak uyuşturucu testine girdiğini ve bunların tamamından temiz sonuç aldığını vurguladı. Haberde "başka yanlışlar da olduğunu" belirten Spiro, bunlarla ilgili bir detay paylaşmadı. |

Elon Musk artık trilyoner değil
62024.06.2026, 15:31
ABD Dışişleri Bakanı Rubio, BAE, Kuveyt ve Bahreyn'i ziyaret edecek
77122.06.2026, 21:51
ABD-İran müzakere masasına oturdu: Gözler İsviçre'de... İlk açıklamalar geldi
73921.06.2026, 19:56
Başkan Trump, Katar'ın hediyesi olan Air Force One uçağını tanıttı (video)
80420.06.2026, 14:24
ABD basını, 14 maddelik ABD-İran mutabakat metnini paylaştı
103417.06.2026, 22:56
ABD ve İran arasında barış anlaşması tamam: İmza töreni 19 Haziran'da İsviçre'de
90115.06.2026, 02:06
