Irak hükûmeti Telegram'ı kapattı
1972
Pazar, 06 Ağustos, 2023, 17:24
![]() Irak'ta dünden bu yana erişim sağlanamayan Telegram'ın hükûmet tarafından kapatıldığı açıklandı. Telegram'ı kapatma kararının gerekçesi "devlete ait özel belgelerin sızdırılmasının önüne geçilmesi ve vatandaşların kişisel verilerinin korunması" şeklinde açıklandı. Irak'ta Telegram'ı aktif şekilde kullanan İran destekli Şii milisler, bu adıma sert tepki gösteriyor. Söz konusu Şii milisler, Telegram'ın kapatılması talimatını hükümete ABD Büyükelçisi'nin verdiğini iddia ediyor. |

Elon Musk artık trilyoner değil
62024.06.2026, 15:31
ABD Dışişleri Bakanı Rubio, BAE, Kuveyt ve Bahreyn'i ziyaret edecek
77122.06.2026, 21:51
ABD-İran müzakere masasına oturdu: Gözler İsviçre'de... İlk açıklamalar geldi
73921.06.2026, 19:56
Başkan Trump, Katar'ın hediyesi olan Air Force One uçağını tanıttı (video)
80420.06.2026, 14:24
ABD basını, 14 maddelik ABD-İran mutabakat metnini paylaştı
103417.06.2026, 22:56
ABD ve İran arasında barış anlaşması tamam: İmza töreni 19 Haziran'da İsviçre'de
90115.06.2026, 02:06
