İngiltere, ABD, Fransa ve Almanya liderleri telefonda görüştü
2138
Pazartesi, 22 Ağustos, 2022, 13:00
![]() İngiltere Başbakanı Boris Johnson, ABD Başkanı Joe Biden, Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ve Almanya Başbakanı Olaf Scholz, telefonda görüştükleri ve çeşitli uluslararası konuları ele aldıkları aktarıldı. İngiltere Başbakanlık Ofisi tarafından yapılan açıklamada, Johnson, Macron, Biden ve Scholz’un Rusya'nın işgali karşısında Ukrayna'yı destekleme konusundaki kararlı bağlılıklarının altını çizdikleri aktarıldı. Liderlerin Ukrayna'daki nükleer tesislerin güvenliğini ele aldıkları aktarılan açıklamada, liderlerin Zaporijya Nükleer Santrali'ne Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı’nın (UAEA) ziyaret etmesine yönelik ilişkin son tartışmaları memnuniyetle karşıladıkları ifade edildi. |

Elon Musk artık trilyoner değil
76424.06.2026, 15:31
ABD Dışişleri Bakanı Rubio, BAE, Kuveyt ve Bahreyn'i ziyaret edecek
86722.06.2026, 21:51
ABD-İran müzakere masasına oturdu: Gözler İsviçre'de... İlk açıklamalar geldi
74621.06.2026, 19:56
Başkan Trump, Katar'ın hediyesi olan Air Force One uçağını tanıttı (video)
80720.06.2026, 14:24
ABD basını, 14 maddelik ABD-İran mutabakat metnini paylaştı
104017.06.2026, 22:56
ABD ve İran arasında barış anlaşması tamam: İmza töreni 19 Haziran'da İsviçre'de
90515.06.2026, 02:06
