Fatih Terim: Değseydi Ali Koç'a cevap verirdim
![]() Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç'un kendisiyle ilgili açıklamalarını cevap vermeye değer bulmadığını belirtti. Florya Metin Oktay Tesisleri'nde basın mensuplarıyla sohbet eden Terim, "Ali Koç'un açıklamalarına baktım, cevap vermeye değmeyeceğine karar verdim. Değseydi cevap verirdim." ifadelerini kullandı. Fenerbahçe ile 28 Eylül Cumartesi günü Türk Telekom Stadı'nda oynayacakları derbiye hazır olduklarını kaydeden Fatih Terim, "Geçen sene enteresan bir maç oynadık. Daha farklı olacak bir maç 2-2 bitti. Bu hafta derbinin taraftarımızın desteği ile lehimize biteceğine inanıyorum. Herkes hazır. Hepimiz derbiye hazırız." diye konuştu. Cezası nedeniyle maçlarda kulübede yer almayan Terim, tribünde olmanın zor olduğunu belirterek, "Tribünde olmak çok zor. Sahaya uzaksınız ve oyuncularla temasınız yok, göz göze gelemiyorsunuz. Maçları tribünde takip etmek beni üzüyor. Takıma faydalı olacağım yerde olamamak rahatsız edici oluyor." şeklinde konuştu. |

Dünya Kupası'nda Messi tarihe geçti! En golcü futbolcu oldu (video)
84722.06.2026, 22:38
Shant Sargsyan Magnus Carlsen’i mağlup etti
29218.06.2026, 19:18
Video. Kolkata'daki dev Lionel Messi heykeli güvenlik gerekçesiyle söküldü (video)
116812.06.2026, 00:42
Günümüzdeki formata göre turnuvanın bir sezonu temmuz ortalarında başlar
140202.06.2026, 23:11
Lionel Messi kulüp satın aldı - UE Cornellà’nın yeni sahibi oldu
146116.04.2026, 22:33
Trans kadınların olimpiyatta yarışması yasaklandı
149126.03.2026, 19:36
