Աշխարհի ամենաթանկ ապրանքանիշերը` ըստ #Forbes-ի
Ամերիկյան Forbes հանդեսը հրապարակել է 100 ամենաթանկ ապրանքանիշերի ամենամյա վարկանիշային աղյուսակը, որը կրկին՝ ինչպես և նախորդ տարի գլխավորում է Apple-ը (241,2 միլիարդ դոլար): Երկրորդ հորիզոնականում Google-ն է՝ 207․5 միլիարդ դոլարով, Microsoft-ը (162․9 մլրդ դոլար), Amazon-ը (135․4 մլրդ դոլար) և Facebook-ը (70․3 մլրդ դոլար)։ Դրանց հաջորդում են Coca-Cola-ն, Disney-ը, Samsung-ը, Louis Vuitton-ը և McDonald's-ը։ Ամերիկյան Netflix կորպորացիայի ապրանքանիշի արժեքն այս տարվա ընթացքում աճել է 72%-ով և կազմել 26․7 միլիարդ դոլար։ Նախորդ տարի Toyota-ն նույնպես հայտնվել էր առաջին տասնյակում, սակայն այս տարի կորցրել է իր արժեքի 7%-ը և այժմ զբաղեցնում է ցանկի ընդամենը 11-րդ տեղը: Ցանկից դուրս են եկել Phillips, Hewlett Packard Enterprise և Kellogg’s ապրանքանիշերը։ |
4 գյուղերի հարող տարածքներում առկա մայրուղային գազատարի վերատեղադրման հարց «Գազպրոմ Արմենիա»-ն չի քննարկել
28700:06«Արարատի կոնյակի գործարան»-ի արտադրանքի ներմուծումն ու իրացումը Բելառուս արգելվել է
67325.03.2024, 22:06«Թե ինչ է լինելու ատոմակայանի հետ, որոշելու է հայկական կողմը». «Ռոսատոմ Սերվիս»-ի տնօրեն
66825.03.2024, 19:30«Սամվել Ալեքսանյանն ինչի՞ տեղ է դնում գնորդներին»․ Ոսկան Սարգսյան
110324.03.2024, 10:18Ո՞ւմ է պատկանում պետությունից միլիոններ ստացած «Հպարտ քաղաքացի» ՍՊԸ-ն. «Հրապարակ»
156222.03.2024, 09:36«Լուկօյլ»-ը բենզին կներկրի
160622.03.2024, 00:18